Lääänge sen

Nu var det ett tag sen jag var här igen..

Det händer inte så mycket här hemma.. Vi har varit förkylda allihopa och mest legat i soffan och kollat på film och tv.

I morn är det dags att återgår till vardagen, iaf för Daniel. Jag ska till Malin på mvc för återkontroll..
Kanske ska försöka mig på att baka kakor igen också om Hugo kan tänka sig att sova i mer än 10 minuter men det brukar ju bara ske om han antingen somnat i vagnen eller om han sitter i bärselen..

På tisdag ska jag träffa Millan.. Weiiii Jäääättelänge sen...

Julen och nyårsfirandet har varit lugnt med familj och vänner. Jättemysigt!

Nu ska jag återgå till middagslagningen.. Köttfärslimpa med potatis.. Mumma!


Kommentarer
Postat av: Millan

Ååååhhh, jag läääängtar sååååå =)

2011-01-02 @ 19:44:31
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0