Trött jag blir!

Jag blir verkligen det!
Jag har ju som tidigare nämnts skickat in ansökan om havandeskapspenning. Barnmorskan jag pratade med sa att det skulle ta 1½ vecka att få besked nu 2 veckor senare har jag fortfarande inte fått något svar. Ringde försäkringakassan igår och en toksnorkig tjej svarar. Hon säger att ett beslut är taget men hon kan inte ge svar på vad beslutet är. 
Ringde dom i morse igen och en betydligt trevligare tjej svarar. Hon kan se att beslutet är fattat men inte exakt vad det innebär. Det var delvis beviljat så som jag förstod på henne. Men jag måste vänta på brevet som dom skickat.

Har dessutom haft en helvetesnatt. Gick och la mig tidigt igår redan kl. 9  för jag hade grymt ont i ryggen så jag fick lite massage av min älskade. Tvärslocknade efter det. Vaknade vid kvart i 12 och hade typ sendrag i hela vänstra sidan. Gjorde så galet ont. Försökte hitta nån ställning som skulle underlätta men inget jag gjorde hjälpte. Gjorde så ont så jag höll på att spy. När det äntligen släppte så lycades jag somna om och ca 1 timme senare var det samma visa en gång till fast det höll inte i sig lika länge tack och lov men tack vare detta har dagen varit ganska så jobbig då det känns som att jag har träningsvärk i hela sidan och halva ryggen. Inte skönt!

Men min supergulliga kollega Amanda gick på långpromenaderna med alla hundarna och jag tog kissrundan.

I morgon ska Annie ha inskolning hos mig och Amanda på vasa och lära sig dagis och butik. Det kommer nog gå bra och jag ska skriva in i vårt kundregister så att Evelina kan skicka ut nyhetsmail till alla :P

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och kolla på tv och försäka slappna av lite.

Puss och gull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0