En vecka till

Ytterligare en vecka har flygit förbi!
Galet vad fort tiden går.

Veckan har bestått mest av jobb.

Den veckan vi nu går in i kan bli min sista arbetsvecka på ca 1 år. Hoppas på att allt går vägen med havandeskapspeningen.

Igår var jag och Daniel hos Millan och André på middag.
Kräftor, räkor, revbensspjäll, bröd, ost och kex stod på menyn. Mums vad gott det var!
Åt lite för mycket bara.

Efter middag och lite prat så skulle vi fota min mage som då var dekorerad med massa ord som vi känner om graviditeten och inför förslossning och bebis.
Ska lägga upp bilder när jag har hämtat dom hos Millan :P

Idag har jag klipps typ halva gräsmattan på ena sidan av huset. Galet mycket gräs!!! Daniel har oljat ena sidan på bänkskivan i köket andra sidan ska betsas sen oljas sen är den klar. Weee det går framåt.
Hoppas på att kanske kunna laga mat här hemma igen runt vecka 38 nångång. Håller tummarna för det iaf.

Nu är det snart dags för dagens middag. Har ju fått låna en platta av svärmor så idag blir det plättar till middag. Mumma! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0