Den här veckan

I tisdags hämtade jag Zita (en schäferblandis) som ska bo hos oss tills på måndag medans husse är iväg och jobbar. Mötte upp dom i brommaplan för att sedan åka vidare på mitt extra ultraljud.

 

Vi var ju lite nervösa inför ultraljudet att någonting skulle vara fel men allt såg bra ut. Lagom med vatten och bebisen såg lagom stor ut. Min lilla älskling hade en liten rumpnissenäsa precis som jag hade när jag var liten. Och magen var en liten bulle :)

 

Igår var jag in en sväng på jobbet och hälsade på. Käkade lunch där och snackande skit med kollegor och chefer. Allt verkar rulla på som vanligt där. Jag kvitterade även in mina jobbnycklar då det är bättre att dom ligger där och väntar än att jag har dom här hemma. Kändes lite konstigt. Har haft samma nycklar i ca 7 år. Galet!

 

I helgen är det massa saker som händer. På lördag ska vi hämta vår barnvagn på familjetorget, sen ska vi fira en kompis som fyllde 30 igår.

På söndag ska vi besöka bromma blocks. Nya shoppingcentret. Vi får väl se vart det leder :)

 

Idag blir det tvättande och säkert något mer men det har jag inte bestämt nu och eftersom natten vart som den vart p.g.a. att jag somnade i soffan i 3 timmar igår så blir det nog ganska lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0