Bf+1

Idag är det 1 dag efter bf. Ingen bebis har kommit än. Det är ju inget ovanligt och jag känner mig lugn men vill ha ut min lilla älskling nu! Undrar vem det är som gömmer sig där inne?
Det får vi snart veta.

Igår var jag i Skhlm med Millan och shoppade lite, eller ganska mkt :P
Passade på att köpa födelsedagspresenter till min älskade man som på fredag fyller 30!
Han fick dock presenterna igår redan eftersom det var kläder och om han skulle behöva byta nåt så kunde han göra det på en gång eftersom han fick komma och hämta mig. Han fick en ribbad tjocktröja, 2 t-shirtar och ett par jeans. Allt satt jättebra så inget byte blev aktuellt. Yey!
Köpte lite kläder till mig också :P

Köpte också lite julklappar. Känns skönt att inte behöva springa omkring så mkt innan jul när liten har kommit ut.
Var väldigt mör när vi kom hem igår.. Toktrött somnade jag i soffan som vanligt men men.. Hade en del värkar igår också men inte så att det var dags att åka in..

Ringde mamma när jag åkte hemmifrån igår och hon fick nästan lite panik och trodde att vi var påväg in :P Söta lilla mamma!

Idag får vi se vad som händer. Är lite sugen på att baka kakor och så är det dags att baka bröd igen.. Det är ju så galet gott med hembakat bröd... Mums!

Idag ska oxå Elviz börja med antibiotika igen. Han har fått en bakterieinfektion över hela kroppen nu så han har små knölar lite här och var under huden och så har han tappat en hel del päls, inte så att han är bar men det är väldigt glest på vissa ställen. Hoppas det går över efter kuren.. Tusen tack till bästa veterinären Ylva Trygger som underlätter oerhört med sin hjälp och sina tips!

Hoppas på att nästa gång jag skriver så är det för att berätta att vår älskling tittat ut. Så om det dröjer ett tag nu så har det troligen hänt, att jag har blivit mamma!


Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Grattis till bebisen! Han är jätte söt!

2010-11-13 @ 18:45:09
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0