Tisdag

Idag ska min älskling på julbord så idag är jag och Hugo ensamma hela dagen, kvällen och halva natten.
Har inte en aning vad vi ska hitta på.
Bakade ju igår så då blir det inget sånt iaf.

Idag kommer också vår nya tv. Den ska levereras efter kl. 12 så fram tills den kommit kan jag inte åka nånstans heller.

Kanske kan försöka mig på att baka en mjuk pepparkaka även fast jag bakade saffransbullar, mintkyssar och rullrån igår. Hmm det var ju en sak att göra iaf.

Kanske ska bränna ut nån film och kika på den. Kan dock bara kolla i datan för vår lilla tv går hade inte tillräckligt med "kontakter" för att koppla in ps3an och allt vad som nu står där.

Ja det är vad denna dag bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0