Presentation av mig själv

Jag brukar inte vara nåt vidare bra på att skriva presentationer but here we go.

Mitt namn är Maria Therese Strömseng. Jag är född den 3 februari 1986.
Jag är uppväxt i Haninge och bor sedan september -09 på Färingsö med min man Daniel, vår son Hugo, hunden Elviz av rasen dobermann, siamesen Wasabi, norskisen Selen, leguanen Rocky, 2 boaormar och 10 grodor samt husspindlarna.

Jag är utbildad djurvårdare och när jag inte är mammaledig så jobbar jag som djurvårdare på ett hunddagis och även som butiksansvarig på samma företag.

Den 3:e juli i år slog klockorna för mig och mitt livs kärlek. Vi har nu varit tillsammans i snart 5 år (14 januari) och den 5:e november på hans födelsedag kom vår älskade son till världen och det är de här personerna som betyder mest i mitt liv.


I morgon väntar nästa sak på listan dvs min första kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0