Mina föräldrar

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jag är en som har har förmånen att ha 3 familjer.

Jag har min älskade mamma:
Hon heter Eva. Vår relation har varit lite upp och ner men hon har alltid funnits om det är nåt. Vi fick en bättre relation när min bror hastigt försvann från jordelivet den 3 juni -09 och nu när lilla Hugo kommit är vi närmre än nånsin. Hon är nu gift med Miasara som kommer från Damaskus.

Jag har min älskade pappa:
Peter är hans namn. Han bor idag i Finland så tyvärr ses vi väldigt sällan. :(
Vi har också haft en upp och ner relation av vissa anledningar. Pappa är precis som mamma en som alltid finns när han behövs. Han är tillsammans men  gulliga Marlene.

Sen har jag min älskade fd styvpappa:
Han lystrar till namnet Micke. Han var tillsammans med min mamma under typ 14 år så han har varit med under hela min uppväxt i princip. Han bor nu i Landskrona med underbara Agneta. Då även dom bor långt bort så ses vi inte heller så ofta. :(

Jag älskar alla mina föräldrar oerhört mycket och även om vi inte alltid tycker och tänker på samma sätt så har jag en oerhörd respekt för dom alla.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0