Min första kärlek

Stefan heter denna.
När vi träffades var vi "små" han 13 och jag 14år.
Vi spelade bangolf båda två, i två olika klubbar till en början.

Vi vart tillsammans efter vi spelat sm i Göteborg. Jag åkte dit med honom och hans pappa.
Efter en vecka på bortaplan hade vi fattat tycke för varandra och vart tillsammans på riktigt.

Han bodde i Vallentuna och jag i Haninge så vi hade ju lite avstånd till varandra men sågs väldigt ofta ändå. Vad gör man inte för kärleken :) 

Vi han förlova oss under de 1½ åren vi delade med mycke ups and downs under dom sista månaderna.

Han är en person som trots våra bråk alltid kommer ha en speciell plats hos mig.

That´s all that needs to be said about him.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0