Min dag

Ja det var ju gårdagens rubrik så här kommer den.

Vaknade vid 4 när Daniel gick och la sig men kände inte att jag ville gå upp då så sov vidare tills halv 9.
Daniel fick sova vidare med Hugo brevid sig. Jag passade på att tvätta, skotta snö, griljera julskinkan, rensa kattlådan hänga tvätten och sen var det dags att mata lillskrutten igen.

Mamma ringde vid 11 och sa att hon skulle börja röra sig hemifrån en stund senare. Hon dök upp vid halv 1 och sen var hon här och myste med Hugo tills typ halv 3 då hon åkte hem. Vi gjorde oss i ordning och åkte till Daniels mamma och lämnade lite filmer för att sen åka vidare till hans syster och äte middag. Korv med bröd och pelles kaka till efterrätt. Mumma!
Vi var där tills 7 då det var dags att åka hemåt igen.

När vi kom hem slog jag in alla julklappar som vi köpt. Weee klart!
Bara Hugo samt Millan och André kvar. Hugos fixar vi i morn iaf.

Sen vart det skinkmacka i soffan resten av kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0