Min bästa vän

Dagens rubrik är både svår och lätt.
Har flera väldigt underbara nära vänner men den som tar den här kategorin är Niklas! Tätt följt av Patrik.

Niklas är den underbaraste vännen i hela universum. Vi pratade här om dagen och konstaterade att vi i sommar har kännt varandra i 10år. Helt galet!

Han är en person som alltid finns när man behöver honom. Är det något så ställer han alltid upp.
Han är som jag en fd. bangolfnörd :P så det är på den vägen vi känner varandra.
Han har även lärt mig köra bil (övningskört näst intill alla mina timmar med honom men inget körkort vart det då iaf).

Bodde mer eller mindre hos honom när jag pluggade på gymnasiet innan jag träffade Daniel.

Nu för tiden varken hörs eller syns vi så ofta som vi vill då båda har massor runt sig på sitt håll. Tyvärr :(

Men han är som sagt den underbaraste vännen man kan ha.


Måste bara skriva några ord om Patrik också. En galen malmöpöjk som jag kännt i snart 7 år.
Vi har många samtalstimmar ihop. Han finns där om jag behöver honom. Han är väldigt lätt att prata med och han har hjälpt mig oerhört mycket genom att bara lyssna.

Pga att han bor så långt bort så ses vi väldigt sällan (max 2 ggr/år) men pratar i telen eller på nätet nästan varje dag.

Båda dessa underbara personer står mig oerhört nära och utan dom vet jag inte vart jag skulle varit idag.
Älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0