Tisdag

Jahapp!
Idag har jag jobbat som vanligt. Direkt efter jobbet var det dags att åka till barnmorskan.
Trodde att jag skulle träffa Malin idag men istället fick jag komma till Kristina. Tror det hade blivit nåt fel när vi bokade in tiden men men det är struntsamma. Allt såg bra ut. Socker, blodtryck och järnvärdena såg bra ut dock var det lite dåligt tryck på blodet när hon stack men det gör väl inget :) och livmodern hade vuxit 4 cm sedan senast vi var där. Nästa möte blir den 14 september. Då med Malin :) 

Idag har jag jätteont i kroppen. Ont i ryggen, låren, knäna och fötterna. Känns som att jag sprungit ett lååååångt maratonlopp. Vaknade i natt med förvärkar också så dagen har varit rätt jobbig.

Nu sitter jag i soffan och kikar på bones på dumburken. Daniel håller på med vattenrören och Elviz följer efter honom vart han än går. Min älskade håller också på med maten. Jag orkar verkligen inte idag.

I morn ska vi har personalmöte kl. 18.00 därefter ska jag hem och sova :P

That´s all for today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0