Nytt veckoslut

Då var det söndag igen!

Idag ska vi bli klara med golvet och några skåp. Jag byggde ihop ett av högskåpen igårkväll efter en heldag med namngivningscermoni och födelsedagsfirande. Bara genom att få upp det skåpet så märktes det hur bra allt kommer bli och då är dörrarna inte ens ditsatta.

Vi har börjat spåna lite på vårt slutgiltiga mål med huset och har kommit överrens om att vi ska bygga ut huset även åt andra hållet. Där ska vi ha ett stoooort allrum med 7 meter högsta punkt i taket. Tror det kommer bli gryyymt bra. Då ska vi även ta bort trappan vi nu har från hallen till övervåningen och bygga en ny inne i det rummet. Vill bygga nuuuuu, men det är några år bort. Kommer nog inte bli direkt billigt.

Igår morse försökte jag skriva ett inlägg om bebisen och mina känslor kring den då Daniel tyckte att det skulle vara bra för mig att minnas men så när jag skulle spara och publicera så strulade internet här hemma och hela texten försvann. Gjorde om texten och samma sak hände igen. Nästa gång jag skriver den texten så ska jag skriva och spara den i words innan jag lägger in den här. Jag orkar inte göra det nu så det får bli någon annan dag.


Kommentarer
Postat av: Millan

Åååå, den texten vill jag oxå läsa =) Dumma, dumma blogg.se att ta bort den och strula så där...

Er idé verkar fan asgrym =D Det blir nog skit snyggt ;-)

puss puss på dig hjärtat!! Saknar dig som faaaan =(

2010-08-15 @ 11:30:10
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0