Jag!

Ska väl börja med att berätta om mig själv.

Jag heter Maria är 24år fyllda & är nygift (3:e juli 2010) med världens bästa Daniel!

Min familj består då av Daniel vår hund Elviz som är av rasen dobermann, våra katter Wasabi och Selen, leguanen Rocky, några grodor & nästa tillskott är beräknat den 1:a november & det är vår lilla efterlängtade bebis, kille eller tjej det vet vi inte än.

Vi flyttade i september 2009 från vår lägehet i Vårby gård till en liten villa på Färingsö/Ekerö där vi trivs som fiskar i vattnet allihopa. Dock pågår renoveringar för fullt & nu håller vårt nya kök på att byggas upp. Hoppas bara att de e klart innan liten tittar ut men det borde inte vara några problem.

Jag är utbildad djurvårdare genom Djurgymnasiet Stockholm i liljeholmen. 3 underbara år med massa roliga människor.
Idag jobbar jag på Stockholms Hundforum inne i stan där jag & mina kollegor har hand om massa underbara hundar samt en liten hund-& kattbutik.


Detta är ett litet intro om mig. Om du undrar något är det bara att fråga på.

Tjingeling!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0