Måndag 9augusti

Idag vart det frukost med älsklingen innan han for iväg till jobbet och jag satt kvar i soffan :).

Satte mig på bussen vid 08.10 och 10 minuter senare ringer kollegan och frågar om jag kan komma till vårt lilla dagis då det troligtvis under lördagen regnat in så pass mycket att vi fått översvämmning.
Jag åker dit och möts av just sagt översvämning. Ca 2cm vatten på golvet och då har hon redan skurat upp ca 40 liter. Kaos!

Jobbade till 15.00 och sprang bort till åhlens där jag tidigare hittat en vintermössa till liten. Köpte även en t-shirt med rosor, gitarr och lite annat på med texten born to rock and roll. Bara helt underbar!

Efter det gick jag över till serietidningsbutiken och hälsade på Cribba (fd. klasskompis).

Tiden går fort när man har roligt så det var snart dags att åka vidare till min älskade Daniel och sen till bilia för att köpa ett skydd till stötfångaren på bilen.

Därefter vankades det middag hos svärmor. Pannkaka! Åt på tok för mycket nu sitter jag här i soffan och är helt tokfull i magen och tittar på roomservice.

Vet att jag lovat en bild på tapeten men tyvärr så synd inte mönstret då vi inte har några bra lampor ännu så det får komma senare. :(

That´s it folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0