Lördag

Vaknade kl.06.00 i morse. Då en kissnödig Elviz stod och gnällde lite utanför sovrummet. Normalt sett går jag upp runt den tiden men pga att vi hamnade hos grannarna efter middagen hos svärmor igår och inte kom hem förrens kl. 01.15 så var jag lite trötter idag. Så jag gick och la mig igen när lillkillen kommit in.


Vaknade kl. 09.00 igen av älsklingen som frågade om jag skulle sova mer eftersom min mamma skulle komma över idag. Dags att gå upp och äta frukost bestämde jag mig för.


Mamma kom vid 10.30 och hade med sig ett fotbad, guuuud va skönt det ska bli att sätta ner fötterna i de senare. Vi fikade, pratade och kollade massa bebissaker på nätet. Känns som att det kommer köpas en hel del till liten framöver men mkt är också redan köpt.
Vi har beställt vagn, sängen står på plats i sovrummet, skötbordet satte jag ihop idag och en hel del kläder ligger och väntar på dagen med enormt D.


När mamma åkt hem så vart det dags att fortsätta med köket och för mig att göra mitt första inlägg i den här bloggen som bästa Millan Ahlskog har fixat åt mig. Vad tycks är den inte superfin?!?!


Daniel har nu slipat klart allting så nu ska det till att sopas gipsdamm sen dammsuga.


Planerna är att hinna grunda väggarna den här helgen och förhoppningsvis även måla de väggar som ska målas. Vi får de om vi hinner då Daniels systers hund kommer hit om ca 1 timme vilket betyder fullt ös medvetslös på hundarna tills dess att hon åker hem.


Ja det var väl vad den här dagen hade att bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0