Länge sedan!

Nu är det en hel vecka sedan jag skrev av mig här.


Anledningen till detta är att så fort jag kommit hem från jobbet har jag ätit middag och somnat i soffan :P.


Har jobbat stängningspasset på jobbet d.v.s 11.00-18.00 och då är jag hemma vid 19.30 och stängningen på vårt stora dagis innebär massa spring i en trappa med alla hundar och göra ordning inför morgonen.


 
Den här veckan som kommer nu kommer jag att jobba 07.30-14.30 på vårat lilla dagis där vi även har butiken och på schemat den här veckan står det beställningar med stora bokstäver. Måste beställa lite allt möjligt nu efter semestertiderna. Men det är ganska roligt.


 
Helgen har spenderats med diverse aktiviteter.


Fredagen vart i framstupa sidoläge i soffan framför tv och efter ett bad vid 9-tiden där jag förövrigt somnade så vart ju självklart nattens sömn lidande. Gick och la mig vi 01.30 och vaknade 06.45 på lördagen av en sammandragning. Då var det bara att inta samma läge i soffan igen
.

 
Lördagen inleddes då med att väcka min älskade och sen bygga lite i köket. Kl.14.00 var det fika hos Daniels ena faster då han kusin Felicia fyllt år. Vart kvar där tills 4 då bar det av mot ikea för att inhandla det som var slut när vi plockade köket och självklart blev det även lite bebissaker :) sen bara till att åka hem igen. Gjorde en del i köket men jag var helt slut efter natten så Daniel fick som vanligt göra det mesta själv och han är så duktig!!! 


Och så var det idag söndag. Vart en tur till ikea idag igen då vi upptäckt att ett av våra högskåp skulle bli för stort så då var det bara till att åka och byta. Vi passade även på att åka förbi jobbet först kontoret att hämta en lapp om havandeskapspenning som Evelina (ena chefen) skrivit på under lördagen (hoppas på att det går igenom hos försäkringskassan, håll tummarna!) och sen förbi lilla dagiset för att hämta hundmat som jag tiggt till mig av en av våra leverantörer. :)
Vi har även gjort en provkörning med Elviz i bilen inför fredagen då det blir långturen till Landskrona för att träffa
Micke och Agneta. Weee!


Vi passade på att åka till skogen med lillkillen så han fick springa lite. Överlag gick det bra men han var lite gnällig till och från. Från att tidigare åka bil varje dag i baksätet till att vara hemma och sova större delen av dagen och nu åka bil igen fast i bagageutrymmet det är lite skillnad men det kommer säkert gå jättebra.

 
Nu är det dags att göra sig i ordning inför natten och förbereda inför morgondagen.


 
God natt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0